TUESDAY 17/11

Imorse kändes det fantiskt lite bättre, febern hade gått ner lite grann. Kände mig dock väldigt varm och svag i kroppen. Men efter att jag hade ätit frukost kändes allt hyfsat okej. Så jag valde att följa med på studiebesöket. Trots att det kändes otroligt jobbigt att åka iväg och fara å flänga så ville jag ändå inte missa besöket på mental sjukhuset, så jag packade med mig lite alvedon och en flaska med resorb, så det gick ganska bra. Besöket var dock inte som jag tänkt mig, hade inte föreställt mig att patienterna skulle bli behandlade på det sätt dom blev . Och trodde inte att sjukhus miljön skulle se ut så som den gjorde. Enligt mig kändes det som att vi studenter var där för att "titta på apan i buren".. vilket var fruktansvärt.
Men kvinnan som visade oss runt var mycket trevlig och gav oss en fin/bra frågestund i slutet av besöket. Så det var väl det enda positiva.

Nu har vi precis kommit hem och har ätit lunch. Så nu funderar jag på att gå och vila. Bara för att vila upp mig extra mycket så jag kanske är feberfri imorgon :) men känner mig som sagt mycket bättre än igår :)




Ha en bra dag, KRAM ♡

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi Forslund

Vad skönt att det känns bättre. Bra att du vilar när du kan. Beundrar dig så. Stor varm kram/ Fia 😍😊

2015-11-17 @ 15:20:40
Postat av: din Far

Skönt att du känner dig bättre. Blir bättre med ett "stort glas Coca-Cola" 👍🏻😆
Krya på dig gumman 😘❤️

2015-11-17 @ 20:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback