SUNDAY 22/11

Imorse klev jag upp kl 7 med gänget som skulle iväg och klättra. Ville visa Santhanam att jag i alla fall "försökt". Men förklarade under frukosten att jag inte är sjuk men att jag inte känner mig riktigt 100. plus att det spöregnar och det är inte så smart att gå runt dyngblöt och kall i 3 timmar då man nyss varit sjuk. Så han förstod varför jag valde att stanna hemma. Det var ändå inte världens grej jag missade kände jag. Det var massa andra som också valde att stanna. Och Santhanam skulle inte ens följa med heller så.
När gänget hade åkt så satte jag mig och pluggade hela förmiddagen. Sen vilade jag lite också. (Fick aasgo lunch med vitlöksbröd å grejer) Sen på eftermiddagen så följde Sankari mig och Sanna in till stan för att köpa smycken. Såå himla mysigt! Sankari är världens mysigaste mamma hihi. Hjälpte oss att hitta det vi ville ha. Vi kom hem lagom till middag å efter de såg vi en asbra film. . Fast vi hann inte se klart den haha. Får fortsätta se imorgon. 
När bergklättrarna kom hem berättade dom att det hade varit 2 timmars (vansinnig) bussresa till själva beget. Sen hade det spöregnat konstant så alla hade blivit dyngsura och kalla. Å det var dimma så dom hade inte kunnat ta några foton alls. Plus att beget var ashalt och många hade varit nära att halka. Så jag ångrar inte att jag stannade hemma faktiskt hihi.
Nu ligger jag i sängen och tänker massor. Vissa dagar har man extra hemlängtan :/. Helst på kvällarna när man ska sova :/  men men, jag överlever ;) 

Bild från i morse :) Ha äntligen börjat på uppsatsen och hittat det jag vill skriva om.

KRAM ♡

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du är rädd om dig 😘

2015-11-23 @ 08:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback