SUNDAY 29/11

Jag sov så himla gott inatt efter alla nätter på buss å cp hotell haha,  så jag ville inte ens vakna när mira väckte mig haha! Hörde en låg röst som sa  "matilda matilda".. tog väldigt lång tid innan jag hörde att det var mira som prata med mig 😂. Jag var helt inne i min dröm. Men men, tog mig upp och åt frukost. Sen så tog vi på oss våra Saris och gjorde oss klara för de hinduistiska bröllopet. Jag tog min andra sari denna gång. Påväg till bröllopet åkte alla bil förutom Jessika haha. Hon åkte motorcykel med Snehan. Det såg för himla roligt ut då hon hade sin vackra sari på sig, flätat fint hår och hjälm.. på en motorcykel haha. 
Bröllopet var inte lika speciellt om jag trodde men det var ju mer annorlunda än ett kritet bröllop i alla fall. Efter bröllopet så fick vi lunch där sen åkte vi hem. Jag bytte bara om, sen åkte jag och Joy till stan och shoppade. Sen på kvällen var det avslutningsfest. Sankari och Santhanam bjöd på jättegod middag, å vi alla har finklädda. Sen fick vi gåvor av Samthanam å Sankari, vi fick var sitt foto på oss alla i gruppen och ett "diplom" i form av en staty. Sen gav vi dom en present från oss alla, en jättefin fotoram med ett foto på hela deras familj. Dom blev jätteglada. Sen gav vi också de anställda en present. Mathinkar som dom kan använda i matlagningen, de hade frågat efter såna så dom blev supeglada att vi köpt såna. Efter vi gett presenten och lyssnat till santhanamns tal och historier så fick vi alla också hålla ett kort tal inför alla om hur vi kände och sådär. Fick tillfälle att tacka och förklara hur tacksam jag är att få vara här och fått vara med om denna resa oav. Sen när alla pratat så avslutade vi det med en stor kram. Efter det så fixade samthanam öl och nötter haha. Mycket oväntat. Men vi hade en trevlig avslutning tillsammans. 





BartenderAnna är redo 😁

Skriver som sagt ganska kortfattat ibland men det är för att jag inte alltid ha tid, plus att det är ibland roligare att se bilder 😉👍.

KRAM♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback