MONDAY 23/11

Idag hade dom sagt att vi skulle äta frukost kl 8 för att åka iväg på studiebesök på en skola kl9. Men om det regnade på morgonen så skulle vi äta frukost kl9 och eventuellt skjuta fram besöket till efter lunch. Jag klev upp halv8 och kikade ut, å det regnade inte. Därför tog jag för givet att det var frukost 8 som dom sagt. Var såå himla trött för jag hade varit uppe så sent. Men då när vi kom upp var frukosten inte ens klar. Då hade santhanam tydligen sagt åt dom andra som la sig ännu senare än oss (i mitt rum) att det var frukost kl9 och att besöket kanske inte skulle bli av alls... Så man blev lite besviken..varför ändra å hålla på. Men men, dom gjorde frukost till oss som var uppe 8 ändå. Sen kom dom andra kl 9. Men under hela morgonen så velade Sathanam fram och tillbaka om vi skulle åka eller inte. Men han bestämde tillslut att det inte skulle bli av. Sådå gick jag ner och pluggade lite. Efter lunchen passade vi på att boka Bangalore resan. Vi är ett gäng som ska ta en snabbtripp till den staden för att shoppa och gå på safari osv. Kommer bli så kul! :) så jag blir borta från huset i 3 dagar :)

Gjorde mig klar för att åka på studiebesök. .. som inte blev av.. haha ;)

KRAM ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback