SATURDAY 28/11

Idag vaknade jag på bussen vid 08.30 tiden. Då var den precis framme i Trichy. Så jag var lättad att resan hade gått så pass bra. Vid busstationen fixade vi två tuktuk som körde oss hem till huset. Kändes så otroligt skönt att få komma "hem". När vi varit i huset så saknar man sverige .. men NU när man varit i Bangalore och sover på skit hotell och knappt kunnat gå på toa eller äta bra mat.. så längtar man såå mkt till hem till huset haha. Ganska kul att känna hur mkt man egentligen uppskattar det. Så när vi kom hem igen så fick vi äta ordentlig frukost. Vilket var otroligt gott och efterlängtat. Sen tog jag det bara lugnt på förmiddagen. Packade väskan och kom överens med mig själv att jag skiter i den övervikt jag kommer ha. Jag orkar inte skicka hem saker med posten. Kommer typ bli samma kostnad som övervikten ändå. Kostar ju 100 kr per Kg att skicka hem :). Väskan vägde 29,3.. å jag får bara ha 25kg från Kerala till Chennai. Men från Chennai till Sverige får jag ha 32. Så det kan ju gå bra. Man får hoppas att dom är snäll på flygplatsen från kerala till chennai. För det är där det kan bli krångel. 
Men men... ikväll hade vi en matlagningskurs. Det var jättekul att få se hur dom gör maten här :) ska nog testa när jag kommer hem ;)



Hoppas ni haft en bra dag! KRAM ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback