TUESDAY 1/12

Imorse när jag vaknade så kände jag mig utvilad trots att vi var uppe rätt så sent igår. Efter frukost satt jag mig uppe med alla dom andra för att skriva på uppsatsen. Hinner knappt börja skriva, plötsligt känner jag hur det börjar vattnas konstigt i munnen och kände mig jätteillamående. Det kändes som att jag skulle spy. Så ja fick rusa ner till toan och spy upp hela frukosten...
Efter att jag återhämtat mig gick jag upp och hämtade mina saker och gick sen ner igen för att vila. Låg i sängen och vilade i princip hela dagen. Mådde sjukt illa, fy.
Efter några timmars vilande mådde jag hyfsat. Drack bara kokat vatten med salt och socker, och sov i nån timma.. så jag piggade på mig under kvällen. Åt lite ris och glass till middag hihi och dwt har jag fått behålla :) . Ikväll har vi lyssnat på julmusik och ätit popcorn haha. å nu ligger jag i tvrummet ensam och hör dom andra babbla på övervåningen. Jennie skulle åka hem till sverige idag men Chennais flygplats är översvämmad... så hon kunde inte åka. Hon måste nog boka om biljetten osv. Hoppas verkligen inte att det blir något sånt problem när vi ska hem. Vi får hålla tummarna .. 

Första advent idag och har noll julkänsla.. längtar tills jag får sitta tillsammans med er, med glögg och levande ljus hihi 😘 
Ni ska bara veta vad jag saknar alla er där hemma ❤

KRAM ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback