WEDNESDAY AND THE LAST DAY IN THE HOUSE



Blir så less haha! Har klarat mig ganska bra ifrån myggbett under resan, men igår fick jag fulla foten! Å det kliar så mycket att jag kliar tills det blir sår .. aj aj aj. 

Igår skulle vi även skriva en kort hälsning till familjen i deras Gästbok. För mig gick det inte så bra att hålla mig kort haha.. men jag fick möjligheten att tacka för veckorna vi bott här i huset och för alla upplevelser Santhanam tagit med oss på ♡ 

Jag är inte den bästa på Engelska men jag gjorde så gott jag kunde :) 

Förresten...

● Fick nyligen höra att Bangalore nu är översvämmat också...150 döda. Tur vi hann hem till Trichy igen. Fy så hemskt. Detta med översvämningar hit och dit skrämmer mig. Vi kommer förmodligen inte kunna åka hem med flyg från Chennai .. det är för riskabelt. Vi får se hur det blir..

Vi får hoppas att det är lugnt nere i Varkala..

KRAM ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback