MONDAY 30/11

Idag har jag inte gjort många knop. Vaknade och åt frukost. Raffsade ihop lite tvätt som jag ska skicka iväg, orkar inte tvätta allt för hand nu då vi snart ska resa till Kerala. Dessa dagar när programmet är slut och då vi väntar på att åka till Kerala så finns det inte så mycket att göra, förutom att skiva såklart. Så hela förmiddagen satt jag och Mira i tvrummet och läste artiklar och skrev på uppsatsen. Drack kaffe med Santhanam också haha. "Swedish fika". Sen har jag inte gjort så mycket mer 😊.


Blev så otroligt glad.. fick detta brevet av Santhanam. Först undrade jag såklart vad det var för något, då berättade han att en av dom äldre männen, på ålderdomshemmet som vi besökte, har skrivit detta brev till mig och skickat till Santhanam. Han har skrivit i brevet att han hade blivit så lycklig när vi var där på besök och att han uppskattade så mkt att jag hade tagit honom i handen och hälsat på honom och undrat hur han mådde. Så himla kul att han minns mig och skriver så om mig i brevet. :)
Det glädjer mig ♡

KRAM♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback